2005 年 12 月 26 日 星期一  |
Never frown,
even when you are sad,
because you never know who is
falling in love with your smile.
|
好耐冇見啦~  |
今朝當然係"神"咁早比人叫醒左啦= ="
跟住勁快咁食個包飲杯野就出左門口lu"
死啦...傷風攪到塞鼻,,,
今次大煲=o="
要搭巴士"""
冇估錯...真係
左...
超無奈好彩手快快"囉"左個膠袋^^
唔係就真係死得啦~
終於返到去啦^O^
佢地個果笫一個反應就係話:嘩!你高左好多=.=
超爆無奈,,,
跟住食完lunch之後去左我呀媽個邊~
見到表弟呀^^超可愛~
跟住就同家姐出左去市集到行街lu~
係屋到實在太悶~
行左兩個幾鍾...買左d野飲~
返到去屋企就差唔多食得飯...5點幾= ="
食完飯HEA多陣就出返黎香港啦...
過關超煩囉...重要填埋d咩健康申報表之類既野....
好煩
攪攪下出到黎香港已經10點咁濟...
好彩嘩^^趕得到睇GFS
嘩...都係時候去沖涼同刷牙先啦~

不過頭先睇完電話來電同埋fd既日記之後...
睇黎今日都發生左唔小事,,,
有d人好忙...有d人唔開心...有d人好似好無奈,,,
總之大家都開心d啦...願主祝福大家改變大家~
|
| 刊登時間︰2005-12-26 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|