**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2009 年 3 月 1 日  星期日   晴天


*shoppin is my life,,>w< 分類: 未分類

琴日同nono同糕兒去lougheed同crystal shoppin..

撞到好多人!

糕兒唔好唔開心! >w<

買左好多野,,>3<

又洗左好多錢,,-3-

唉..新年錢得番唔係幾多,,xp

力糕問我借短裙..

今朝去左佢屋企,,=]

一齊full mask,,xp

佢要去richmond見old fds..

要好咁去..-3-

所以忙死lu..> <"

同babe傾msn..

力糕屋企原來有眼仔哈哈..

番屋企果陣發覺唔記得拎鎖匙..

超白痴的,,>3<

好采力糕阿哥起屋企,,xp

如果唔係我真係冇門口入,,-3-

結果4點幾先尼食lunch,,t ^ t

跟住煲劇煲卡通同煲漫畫,,xp

終極三國好搞笑,,XD

selina妹果然係比佢家姐令,,>3<

雖然條眉左d,,xp

功課冇掂過,,-3-

好似靜係睇書睇左一頁,,-o-

懶死啦..

真係遲早變包包星人,,-w-

尼塊鏡真係好搞笑,,XD

糕兒ge髮片好正! >w<




2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


`超正的!>3< 分類: 未分類

琴日係anti-bullying day..

個個著粉紅色3番學,,>3<

愛死粉紅色啦哈哈..

聽日又pro-D day..

唔洗番學..>3<

今日放學去左lougheed..

有相..

仲有之前去行雪山果d相,,>3<

扮miyavi ge伸利pose,,xp

今日有d樣衰sor la..

行雪山的相起下面..




2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


*小雅對唔住,,t ^ t 分類: 未分類

禮拜5果日行完山番屋企超開心的..

食完就訓,,=]

夜晚仲整左張miyavi poster..

諗住貼起locker度..xp

當我落留下拎膠紙果陣..

比我uncle同auntie見到..

果張poster寫左..

he is handsome he is pretty..................he is evil he is cute....................

等等等..跟住最後寫左he is PERFECT..

我uncle見到即刻超嬲..

佢話Miyavi樣衰到一見到佢就想dull把星..

又話佢變態等等..

佢仲話我不知所謂寫埋d咁ge野..

又話"你知唔知咩叫perfect哇?!"

"又evil又perfect咪姐係evil=perfect?!"

我已經同佢講過我唔係咁ge意思..

但係佢仲要一輪嘴講勁多野..

話我做人靜係睇外表好fu淺..

我真係覺得佢講得好過火囉..

鐘意明星唔係睇外表係睇咩哇?!

更何況miyavi唔係靜係令仔..

佢結他真係好勁..

更何況我又唔係靜係鐘意miyavi..

就算係我而家又唔係同佢結婚!

佢仲同我講話d視覺系ge人都係唔好ge人..

係有d唔好ge宣傳目的..

果晚我真係勁唔開心..

聽完佢咁講即刻上internet睇好多資料..

我仲懷疑miyavi係壞人,,>____________<

訓唔著..> <

好采有糕兒同我傾通霄,,>3<

跟住果日之後我同糕兒去shoppin..

原本超high的但係我auntie突然之間話車唔到我所以要我7點前番到屋企囉!

哇有冇搞錯我同糕兒咁遠水路搭車去richment..

成3點幾先去到..>3<

行左1個鐘島就要我走囉!\ . /

超掃興!!! 次次勁high果陣都要搞到我勁down囉!

跟住咁都算啦..

去咁遠都預左冇好結果..

不過我番到去佢又話要出街食飯囉,,> <

知唔知我幾勀架!

我同糕兒原本仲諗住今晚專心查miyavi d野..

證明佢唔係壞人架ma..

真係咩野都比佢地搞wor哂囉..

不過琴日我auntie幫我染髮果陣同我講番..

我uncle成日亂up..

其實佢地係唔會阻止我鐘意d咩人..

只係擔心我先會咁同我講..

跟住又話佢地都好想我起度可以住得開心,,

我聽完之後真係忍唔住喊左出尼..t ^ t

大喊一場之後舒服左好多,,>w<

之前一諗起miyavi個心就會屈住屈住果d感覺都冇哂,,@w@

跟住糕兒又通知我關於miyavi ge野..

原來佢唔係好似我uncle講果d咁衰..

Miyavi係好人尼的! >3<

之前中國地震佢仲捐左勁多錢! >w<

我真係要同miyavi講對唔住!

我之前仲信左我uncle懷疑Miyavi係壞人,,>3<

Miyavi sori!!! i love u!!! >3<



« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 90 | »