| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 17 日 星期三  |
2010-02-17  |
|
今日既天氣好鬼凍....
原本今日又要跑步,
但係我要去深圳...
我本來覺得今次番深圳會唔好玩..
但係我玩到唔捨得走...
我係個度玩左d咩呢..??
去左大學餵魚...
又同我表姐個女玩...
我地去餵魚之前..
去左買麵包黎餵魚..
一邊餵魚..一邊自己食...
d麵包冇哂..
我地先番去表姐屋企...
玩多一陣就走鬼左lu...
|
| 發表時間:2010-02-17 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 |
|
今日早上去左跑步,雖然運動場冇開...
但係我都去左跑....
一朝早打比廢話王...
佢又話:「今日我都係唔跑啦...」
咁算啦...我就打比濤...
佢話廢話王隻腳好鬼痛....所以佢唔跑..
跟住得番我地兩個跑...
我地係大窩口跑去葵涌邨,
係葵涌邨跑去葵興...
之後係葵興跑去葵芳...
經過學校..
再經過盛安樓..
就番到大窩口..
番到去..睇左時間...
好似跑左好少..
大約30分鍾..
之後又去衝斜佬
衝左4次...
之後就練完啦..
傾多陣計..就88lu... |
| 發表時間:2010-02-16 12:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|