禮
MATHS: 第一句就係禮
KAN HSE D人..唉..XDD
數學呀...我一時失手姐 隔離條友唔洗下下侄住喎
你唔好以為外表似火柴人大哂喎!
CHIS: 點解我咁乖架!!!!!! 做哂所有功課都有既 唉
火柴人同臘腸狗係咁講野..
點知臘腸狗係咁勁大聲咁話"咩話"
之後俾MISS LAW罰..真係笑死我...XDD
RECESS: 落去揀飯食 ...米蘭贏左澳門...
BIO: MR LAI發火都係講笑..= =
CECI好MUSHROOM呀T^T
個D面包整成"漿"咁真係超噁心.......................................................
黎SIR係最尾個秒先講考試要考D咩..仲要勁快速講急口令咁
搏我地聽唔到咁款..............
LUNCH: 唔該RONALDA+CAT幫我買埋飯盒^^
唉RONALDA你唔可以咁偏食架...飯咁好食 點可以唔食架!
然後.................玩小朋友上樓梯..............
喂呀我真係未STANDBY好呀MA...
拿拿拿我數123就冇問題啦~
玩到一半..MISS LEUNG經過..
[[[讚]]]我地有童真呀....................................= =
WA RONALDA今日手風超旺喎XDDD 猜咁多次贏咁多次 你SOLO啦!
我仍然係穩守呢個中間位置XDD
MICHELLE今日運程唔好呀..XD
CHIN: 臘腸狗無啦啦"立仁耶" ......俾佢玩死
小組討論..."我好同意你既講法"都講左一堂...
ENG: WOHOO~!!! ARM哂喎!(除左第一PART)XD
WA我真係好乖呀!!! 點解我會做哂D功課架..XDD仲要冇抄人架!XDD
最緊要係ARM哂呀MA..XDDD
HAHAHA...
MR CHAN勁偏心LEO.......哼
我發覺原來我隔壁個個既英文真係...+3+
辛辛苦苦寫篇週記俾佢 靜係得一個TICK...
點做CLASSTEACHER........................................................架\3/
JOURNAL做漏兩篇姐..= =
放學貓同旺都要啦啦
我係度做功課 (有冇咁乖呀)
唉處女座真係好鬼死黑人憎 妖妖妖
....原來STUDY AREA係好大風..
真係好大風好大風呀....
成個頭俾佢吹到7國咁亂不在話下啦
唔好吹走我本書呀MA
..........
RITA練完LALA之後
就同埋佢+AMY一齊又玩忍笑..XD
我次次見到RITA都忍唔住笑左出黎........................哈XDD
好正好正XDD 同一時間大笑
"望見老孫發OUT豆! 嘿!" 哈哈..
估唔到AMY係咁好人架!!!!!!XDDD!!
就係咁又返到屋企
IO2IO2OF3HI7MP1P AU3AI2OK 2NK1OJ5YE3IP9HU 5HI7
OM6M KB2YE3IP9HU 5IO1HE4NK1OK 5dOI2O MP1P AU3WN1
WR7NQ5RH5 NR3RT1
...無啦啦整達啦
|