Free Cursors
`'太害怕寧靜會圍住我纏住我'`
|\兩個人無話不說再到最後陌生
我想我都可以去忍`,

`單身都不是那麼大痛苦
'愛錯卻如此可惡\*
_人後悔才算苦,,
2006 年 10 月 24 日  星期二
愚人日記

今日唔想打日記

有過有一樣野要提既係

MATHS CW呀....

.........................................................................

搞錯呀  空左同冇做

有乜可能冇做個D有"EXCELLENT"

空左個D要SEE ME呀

大家都係冇做姐

唔公平呀

 

 

刊登時間︰2006-10-24 09:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 23 日  星期一
究竟點樣HACK人地既PW...........

 

MATHS: 第一句就係禮

KAN HSE D人..唉..XDD

數學呀...我一時失手姐  隔離條友唔洗下下侄住喎

你唔好以為外表似火柴人大哂喎!

CHIS: 點解我咁乖架!!!!!! 做哂所有功課都有既 唉

火柴人同臘腸狗係咁講野..

點知臘腸狗係咁勁大聲咁話"咩話"

之後俾MISS LAW罰..真係笑死我...XDD

RECESS: 落去揀飯食 ...米蘭贏左澳門...

BIO: MR LAI發火都係講笑..= =

CECI好MUSHROOM呀T^T

個D面包整成"漿"咁真係超噁心.......................................................

黎SIR係最尾個秒先講考試要考D咩..仲要勁快速講急口令咁

搏我地聽唔到咁款..............

LUNCH: 唔該RONALDA+CAT幫我買埋飯盒^^

唉RONALDA你唔可以咁偏食架...飯咁好食 點可以唔食架!

然後.................玩小朋友上樓梯..............

喂呀我真係未STANDBY好呀MA...

拿拿拿我數123就冇問題啦~

玩到一半..MISS LEUNG經過..

[[[讚]]]我地有童真呀....................................= =

WA RONALDA今日手風超旺喎XDDD 猜咁多次贏咁多次 你SOLO啦!

我仍然係穩守呢個中間位置XDD

MICHELLE今日運程唔好呀..XD

CHIN: 臘腸狗無啦啦"立仁耶" ......俾佢玩死

小組討論..."我好同意你既講法"都講左一堂...

ENG: WOHOO~!!! ARM哂喎!(除左第一PART)XD

WA我真係好乖呀!!! 點解我會做哂D功課架..XDD仲要冇抄人架!XDD

最緊要係ARM哂呀MA..XDDD

HAHAHA...

MR CHAN勁偏心LEO.......哼

我發覺原來我隔壁個個既英文真係...+3+

辛辛苦苦寫篇週記俾佢 靜係得一個TICK...

點做CLASSTEACHER........................................................架\3/

JOURNAL做漏兩篇姐..= =

放學貓同旺都要啦啦

我係度做功課 (有冇咁乖呀)

唉處女座真係好鬼死黑人憎 妖妖妖

....原來STUDY AREA係好大風..

真係好大風好大風呀....

成個頭俾佢吹到7國咁亂不在話下啦

唔好吹走我本書呀MA

..........

RITA練完LALA之後

就同埋佢+AMY一齊又玩忍笑..XD

我次次見到RITA都忍唔住笑左出黎........................哈XDD

好正好正XDD 同一時間大笑

"望見老孫發OUT豆! 嘿!"  哈哈..

估唔到AMY係咁好人架!!!!!!XDDD!!

 

 

就係咁又返到屋企

IO2IO2OF3HI7MP1P AU3AI2OK 2NK1OJ5YE3IP9HU  5HI7

OM6M KB2YE3IP9HU  5IO1HE4NK1OK 5dOI2O MP1P AU3WN1

WR7NQ5RH5 NR3RT1

...無啦啦整達啦

 

 

刊登時間︰2006-10-23 10:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 21 日  星期六

每個星期6一起身就係咁既感覺...

今次仲要呀爸呀媽都唔係屋企tim...

超空虛同寂寞....

LIFE IS SO MEANINGLESS.....

或者我真係唔適合自己一個人..............

都係一大班人熱熱鬧鬧咁好D

 

好肚餓又冇$

唯有自己煮

D蛋第一次冇痴鑊! 好感動...T^T(落淚)

正當我蠢蠢欲動咁煮埋個公仔面既時候...........

竟然俾我發現!

包調味料冇左呀!!!

邊個!!!邊個偷左包調味料!!!! 可怒也! (HOONOWYEA)

個公仔面真係好難食 好難食呀T^T

最後都係要5香肉丁出馬...

加埋既製成品就係一個史上最難食既5香肉丁+蛋+公仔面.............= =

唉...

 

對住部電腦唔知做咩

有個人 我都唔識佢既 但日日都問我有冇學跳舞同識唔識呀乜水...= =

你想點呀你..

E+好憎個D唔識佢又ADD左我既人

無啦啦整個病毒黎 真係多得佢唔小

明知我呢D無知市民一定受騙架MA

可惡呀  E+MSN PLUS又用唔到  MSN GAME又玩唔到

都唔知仲有D咩後遺症假...   \怒吼/

 

做到6點幾先去做功課...(唔好再遲D)

發現原來唔記得帶中史返屋企呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

天呀!!天呀!!!!天呀!!!!!!點解你要咁對我呀..

唔通連個天都唔鐘意我..?T^T

想溫都冇得溫啦 聽日肯定成日幼幼稚稚 無所事事咁...

但過多幾日就真係..................................................

中史一定要合格呀..51分都好啦..T^T  50.5啦!!! 嗚呀..

 

 

呢排...好似更年期咁...

10成10俾miss lee傳染啦T3T

估唔到原來更年期都會傳染架TOT

希望呢D可怕既日子快D過去啦.....................................

日日都係咁嬲人真係好大鑊架

但日日都係咁俾人PROVOKE...

哎呀哎呀救命呀....

 

我唔要TEST呀..

 

 

也許生於世上 無重要作為

刊登時間︰2006-10-21 09:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


iamangel
暱稱: 同一天空下
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
XG 去唔到
勿念=]
2007-01-02
2006-12-07
2006-11-28
文章分類
全部 (359)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 128
今日人氣: 3
累積人氣: 4931
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed