Free Cursors
`'太害怕寧靜會圍住我纏住我'`
|\兩個人無話不說再到最後陌生
我想我都可以去忍`,

`單身都不是那麼大痛苦
'愛錯卻如此可惡\*
_人後悔才算苦,,
2006 年 10 月 28 日  星期六
2006-10-28

實 ..?

刊登時間︰2006-10-28 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 27 日  星期五
2006-10-27

今日終於有返d mood打日記:D

琴日溫書溫到4點就忍唔住開左電腦

開左電腦即係唔洗溫

不過好似努力過上年小許

唉點解我會咁懶架

個腦裝草架咩

以前都唔會咁架

唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

今日好早起身

溫埋D MAIN POLLUTANTS...

踏出門口既第一刻

我都估到今日既運程係大凶

唉...

隻死人鞋呀

無啦啦斷咩呀...我點行呀....

原本諗住同呀媽講 不過諗諗下講左都冇用

屋企又冇士啤鞋

照行是也

 

不過人地唔知..

可能以為我好似個d唔知咩咩肌肉萎縮症...

行路gu下gu下咁

唔知點解...條帶斷左  我會去面包店買面包

總係覺得食左面包會好行d咁...

$5   6條芝士條

我同佢講$2.5   3條丫唔該

佢竟然同我講$3 兩條

喂唔好蝦細路喎你 因住呀..

咁唔通買6條咩

兩條咪兩條lor

點知食到一半先突然諗到可以買6條3條做早餐3條做lunch喎...

蝕大本呀..>>大凶

估唔到咁早出門口都冇位坐... >>大凶

落到車見到jen..

佢同我擦身而過 但竟然見我唔到...T3T >>大凶

返到學校  ....做左幾題數

然後溫GEOG

不出所料 係課室真係溫唔到書

MATHS呀...

1. LEAST POSSIBLE原來唔係IMPOSSIBLE呀!!!

2.  7X5.....原來唔係45..= =

錯左7題MC

1題唔識  1題唔記得左做 1題PASTPAPER錯過又再錯

2題睇錯題目 1條俾人trick左

long qus ....計錯數 點解..

天呀天呀天呀>>大凶

起初我仲兩股戰戰 義憤填膺(亂黎XD) 咁嘗試同RITA講出我既想法..

但兩秒唔夠已經俾RITA徹底推翻左..T3T

PS RITA好勁呀^3^  (今次唔可以用有其母必有其女TIM..=3=)

GEOG更加不屑一提...直情係冇眼睇

35分鐘  唔好再長D  唔好考丫笨...

合唔:合格都成問題  ....

小息: 行動唔方便  冇落去搵CAT同旺 SOR!

MATHS: 用左兩堂黎對卷 但都對唔切

嗚冇眼睇 希望真係69分啦

唉有邊次考試係冇唔抵假 我都睇化哂啦

不過唔抵還唔抵  衰大意我都冇計

LUNCH: THX MICHELLE讓左包面俾我XD

又係度討論數學  MICHELLE我地真係同是天涯淪落人呀T^T

無謂令你令你令你...令你咩..?

CHORAL為左MICHELLE屈就係第一行..(講笑姐)

唉我咁高緊係企第4行架啦! (都係講笑姐XD)

我同RON又係咁搞爛GAG..完全係自得其樂XDD

次次都係MR CHAN冇咪用..HAHA

想我扮TERRIBLE個樣 機會難逢呀!XD

聽日8-10 KFC早餐我食硬你!!!!!!!!

死啦..我唔想著到成身綠SAISAI咁返去呀...

但屋企D3全部都係綠色..

唉綠就綠啦 都唔係未綠過

環保大使都冇我咁綠呀!

ECON:  14頁足以致命

你D 圖畫大幅小小得唔得呀..T^T

丁咁大幅點掗位呀

ENG: MR CHAN真係同我有仇 MR WALKER 叫你揀兩個女仔姐

你就趁住人小小叫呀邊個邊個啦..XDD 

係都要叫我出去 好彩有CHERRY KWAN墊住!XD

講男仔既名...= =

想CHO我呀WA

我先唔會中計!  男仔名JA MA

順住座位咁講落去實唔會俾人"WU~"架

我幾醒先得假..XDD  點知你個咁既CHERRY KWAN一個唔該同我講哂全班既男仔名XD

咁我講咩= =? 

FINE 急才就係急才  男仔明星名都大把

EASON EDISON JAY RONALD KENNY STEVEN

成打都得啦

其實我可以側側膊唔多覺咁..........XDDDDD

不過緊張得濟腦閉塞咁

THEN就去舊LIBRARY (唔識串M字頭個個咩咩RM)

WA靚仔呀!!!!

不過我地組個個SANDY都好靚女^^

第一次咁悶....冇理由咁悶 但真係好悶

後尾仲講埋鬼故TIM LOR...........................................................................

默哀

打鐘既時候半班女仔圍住個靚仔問佢拎MSN= =

JACK AR WA...有個肚腩喎 HAHAHA

但真係好靚仔呀!!!XDDD

可惜,,我已經心有所屬...XDDDD

(就你心冇所屬人地都唔係你架啦XD)

放學之後留係度做個個唔知咩小組討論

得個吉...最後我決定自己一個做哂佢

唉算啦

廖明康同林百通真係痴線架

一日到黑係度你錯我錯咁

成日HIGH大左咁款  靜係識OWN LUM人張台

3D呀...TOT

 

THEN我同MICHELLE行到一半見到WINNIE同沖沖!!!!!!

哈哈..我張烏鴉咀...XDDDDD

WINNIE咬牙切齒 奮袖出臂

HAHAHA

行得多路對身體好呀...

然後係OK同沖沖一人一個雪米磁

MICHELLE就食左一個巨峰提子味軟雪糕 好香呀T^T

 

 

就係咁gu下GU下就返到屋企LU

WA唔經唔覺都打左幾多野

ps唔該媽咪幫我縫返隻鞋呀=D

 

MA=]

刊登時間︰2006-10-27 06:18 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 25 日  星期三
陸運

唔知點解..呢排真係好唔想打日記

冇理由唔想 但真係唔想

 

m記既漢堡包真係好好味

116好凍

有一個開平中1/2男仔跟住RON行..哈哈

jen同我仲驚佢唔識行

點知仲快過我地= =

winnie監trulain咁迫左我去kin hse

其實我支持kan chi tak hse架...

點知1個鐘都未夠

winnie就拋棄左我去左kin hse lala

冇人性! 負心漢!!! 講野唔算數!!!!!!!!!!!!!!!!!

哼哼哼哼哼   明明話左陪我

好可惡呀 

lunch搵唔到winnie又搵唔到沖沖...

見到沖沖之後 佢講左一句野

d眼淚即刻湧上黎..但又唔敢喊..喊都冇用 發生左就發生左

唉好嬲winnie呀

食kfc唔知點解佢收小我$5 仲要俾返佢都唔要

...

lunch之後有個d[打人最正]既野派

好好玩

原本winnie應成我坐tak hse

點知半推半讓之下又坐返kin hse

fine 我身在kin hse仍然可以心在tak chi kan hse..

4社接力真係好好睇

開平男田好勁呀!!

好high (你就緊係high啦)

oblate跑第尾.............................

hei..一時失手姐.......

勤社全場總冠軍

德社竟然........BANNER同LALA冠軍..

好多人都...好唔服

其實我都好愕然

今年健社真係好努力

但...包尾已經好慘...仲要得個體育精神獎...

算啦! 你地努力過 大家都有目共賭架!!^^

 

放左之後去M記買雪糕.......................

個個士多啤梨脆皮朱古力真係好難食 好難食呀

RON+MICHELLE+JEN仲要形聲形色咁醜化佢...

咩咩透明人魔......= =

好彩我百毒不侵姐

如果唔係真係你食埋我個份...

 

michelle同ron有米啦

$25得個丁咁大杯雪糕...

兩啖唔洗食完個隻

咖哩呀...驚驚地

 

今年test冇講過任何咩咩加油既話

講都冇用 行動最實際  (大鑊講左tim...XD)

唉!

 

我想好成績但又唔想溫書呀 點算呀....嗚呀

 

 

話咁快又一年

 

好酸好傷好痛

平凡像我....

刊登時間︰2006-10-25 07:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


iamangel
暱稱: 同一天空下
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
XG 去唔到
勿念=]
2007-01-02
2006-12-07
2006-11-28
文章分類
全部 (359)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 128
今日人氣: 1
累積人氣: 4913
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed