今日終於有返d mood打日記:D
琴日溫書溫到4點就忍唔住開左電腦
開左電腦即係唔洗溫
不過好似努力過上年小許
唉點解我會咁懶架
個腦裝草架咩
以前都唔會咁架
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日好早起身
溫埋D MAIN POLLUTANTS...
踏出門口既第一刻
我都估到今日既運程係大凶
唉...
隻死人鞋呀
無啦啦斷咩呀...我點行呀....
原本諗住同呀媽講 不過諗諗下講左都冇用
屋企又冇士啤鞋
照行是也
不過人地唔知..
可能以為我好似個d唔知咩咩肌肉萎縮症...
行路gu下gu下咁
唔知點解...條帶斷左 我會去面包店買面包
總係覺得食左面包會好行d咁...
$5 6條芝士條
我同佢講$2.5 3條丫唔該
佢竟然同我講$3 兩條
喂唔好蝦細路喎你 因住呀..
咁唔通買6條咩
兩條咪兩條lor
點知食到一半先突然諗到可以買6條3條做早餐3條做lunch喎...
蝕大本呀..>>大凶
估唔到咁早出門口都冇位坐... >>大凶
落到車見到jen..
佢同我擦身而過 但竟然見我唔到...T3T >>大凶
返到學校 ....做左幾題數
然後溫GEOG
不出所料 係課室真係溫唔到書
MATHS呀...
1. LEAST POSSIBLE原來唔係IMPOSSIBLE呀!!!
2. 7X5.....原來唔係45..= =
錯左7題MC
1題唔識 1題唔記得左做 1題PASTPAPER錯過又再錯
2題睇錯題目 1條俾人trick左
long qus ....計錯數 點解..
天呀天呀天呀>>大凶
起初我仲兩股戰戰 義憤填膺(亂黎XD) 咁嘗試同RITA講出我既想法..
但兩秒唔夠已經俾RITA徹底推翻左..T3T
PS RITA好勁呀^3^ (今次唔可以用有其母必有其女TIM..=3=)
GEOG更加不屑一提...直情係冇眼睇
35分鐘 唔好再長D 唔好考丫笨...
合唔:合格都成問題 ....
小息: 行動唔方便 冇落去搵CAT同旺 SOR!
MATHS: 用左兩堂黎對卷 但都對唔切
嗚冇眼睇 希望真係69分啦
唉有邊次考試係冇唔抵假 我都睇化哂啦
不過唔抵還唔抵 衰大意我都冇計
LUNCH: THX MICHELLE讓左包面俾我XD
又係度討論數學 MICHELLE我地真係同是天涯淪落人呀T^T
無謂令你令你令你...令你咩..?
CHORAL為左MICHELLE屈就係第一行..(講笑姐)
唉我咁高緊係企第4行架啦! (都係講笑姐XD)
我同RON又係咁搞爛GAG..完全係自得其樂XDD
次次都係MR CHAN冇咪用..HAHA
想我扮TERRIBLE個樣 機會難逢呀!XD
聽日8-10 KFC早餐我食硬你!!!!!!!!
死啦..我唔想著到成身綠SAISAI咁返去呀...
但屋企D3全部都係綠色..
唉綠就綠啦 都唔係未綠過
環保大使都冇我咁綠呀!
ECON: 14頁足以致命
你D 圖畫大幅小小得唔得呀..T^T
丁咁大幅點掗位呀
ENG: MR CHAN真係同我有仇 MR WALKER 叫你揀兩個女仔姐
你就趁住人小小叫呀邊個邊個啦..XDD
係都要叫我出去 好彩有CHERRY KWAN墊住!XD
講男仔既名...= =
想CHO我呀WA
我先唔會中計! 男仔名JA MA
順住座位咁講落去實唔會俾人"WU~"架
我幾醒先得假..XDD 點知你個咁既CHERRY KWAN一個唔該同我講哂全班既男仔名XD
咁我講咩= =?
FINE 急才就係急才 男仔明星名都大把
EASON EDISON JAY RONALD KENNY STEVEN
成打都得啦
其實我可以側側膊唔多覺咁..........XDDDDD
不過緊張得濟腦閉塞咁
THEN就去舊LIBRARY (唔識串M字頭個個咩咩RM)
WA靚仔呀!!!!
不過我地組個個SANDY都好靚女^^
第一次咁悶....冇理由咁悶 但真係好悶
後尾仲講埋鬼故TIM LOR...........................................................................
默哀
打鐘既時候半班女仔圍住個靚仔問佢拎MSN= =
JACK AR WA...有個肚腩喎 HAHAHA
但真係好靚仔呀!!!XDDD
可惜,,我已經心有所屬...XDDDD
(就你心冇所屬人地都唔係你架啦XD)
放學之後留係度做個個唔知咩小組討論
得個吉...最後我決定自己一個做哂佢
唉算啦
廖明康同林百通真係痴線架
一日到黑係度你錯我錯咁
成日HIGH大左咁款 靜係識OWN LUM人張台
3D呀...TOT
THEN我同MICHELLE行到一半見到WINNIE同沖沖!!!!!!
哈哈..我張烏鴉咀...XDDDDD
WINNIE咬牙切齒 奮袖出臂
HAHAHA
行得多路對身體好呀...
然後係OK同沖沖一人一個雪米磁
MICHELLE就食左一個巨峰提子味軟雪糕 好香呀T^T
就係咁gu下GU下就返到屋企LU
WA唔經唔覺都打左幾多野
ps唔該媽咪幫我縫返隻鞋呀=D
其實再大雨都好 我可以擔遮架MA=] |