啊對了...要嘗試用書面語打日記...(才第一句就已經...= =)
說話昨夜我跟媽媽鬥氣...書也沒有碰過就跑上床蒙頭大睡..
現在細想為什麼作天要鬥氣呢...簡直是百害無一利!!!
來! 我們高歌一曲..
"何必呢...何必呢..."
早上6時半起床 立刻翻開書本極速橫掃
看了幾頁...嗯 還是算吧..
原先計劃在車上溫習
...但車上沒有一點兒空隙 動彈不得..
我的菠蘿包也來不及吃 別說溫習了
無意中看到了路人甲 很英俊!!!
我的天...啊
回到學校當然是機械式的溫習
口中唸唸有詞 實質腦袋一片空白
看來MAKIYO這次真的很努力 加油吧
還是RITA跟我最合拍XDD (這樣書面語下去真的不行了..連自己也受不了)
同是天涯淪落人..
完成試卷後還剩很多時間
但我覺得試卷挺難
成語好像全錯了..真糟糕
借喻和借代...好像又錯了
什麼都錯了 我錯了
妖唔玩啦! 口語就口語啦
搞錯呀個D咁既所謂既TIPS 簡直就係度MISLEAD人!!
離唔離譜D呀..
個個解釋有乜可能係暴殄天物呀
仲有...$&^$*#^&$#*$)*)#$
隔離個個好X呀...6分...RITA真係好慘
好心你睇完就唔好講啦
仲要好PROUD咁講出黎
頂....你唔順
原本諗住溫完中史就可以解脫.....
點知你個咁既死人PHYCHEMBIO係度阻頭阻勢!!
我寧願佢GROUP返埋變成SCI..
都好過E+側側膊唔多咁既要溫成70頁咁濟!!!!!!!!!!!!!
HORNOWYEAH丫
中史: 成堂廖明康SOLO.....
RECESS不知不覺咁過左..
BIO: 成堂都同RITA講小學D情史同LOL野..
哈哈RITA個單真係甘到唔甘..!!XDD
真係好LOL...IMAGINE都覺得好LOL好LOL...XDD!!!
BIO堂變成傾偈堂...坐咁前都咁夠薑...XDD
LUNCH: 一輪擾攘之後搞到RON+MICHELLE等左好耐
SOR..其實你地可以唔洗等我食先都得架!
CHORAL: 死啦..我好似有一個特定時間就會失控咁...好驚呀
不過我招絕技"何小X"同埋"移形換影"真係好厲害!!XDD
自己都好佩服自己HAHA
大家只可以望梅止渴..絕技既精髓永遠都CATCH唔到架啦...XDD
(都冇人想CATCH)
個個VEDIO...係咁問埋D無聊既問題
今堂冇得同RON自得其樂啦...XDD
CHIN: 正當我興高采烈咁用介刀整緊個擦膠既時候...(仲係度喃喃自語)
李SIR唔知係邊度閃左出黎..
話咩咩"中文堂都夠膽玩介刀?!"
(喂我唔係玩呀...整緊我個擦膠JA..)
2話不說就幫我"保管"住
但點解要擺落3袋...= =!!
FINE............我份人最睇得開架啦..
秦始皇做交通警..好正X)
落堂死死地氣咁問李SIR拎返把介刀..
不過由頭到尾都係"其實呢..係咁既..就.."
點知俾我一野SHOU到佢個3袋個位
+埋我D靈敏既速度就搶返返黎啦XD!
但佢冇鬧我喎 我幾時都話WINNERS ARE ALWAYS JUSTICE GA LA..
(一朝得志語無倫次)
不過佢無啦啦"樂宜"我真係骨都痺埋...
把介刀超暖......................
ERS: WA你個咁既MR CHAN真係靠嚇架喎!!
無啦啦勁大聲咁話咩咩"點解我講緊野有人都係度講野架"
廖明康+隔離個個+EDDIE+ANSON簡直就係SOLO
(唔係喎4個好似唔係SOLO)
一堂搞掂兩本書哈哈
放左學落去搵cat+ron+沖沖
點知沖沖上左去搵我
佢地班都聽左個首"pie"啦...大家都同聲讚妙XDD
係門口...陪旺等JEN..
等等下佢地又話要入去搵佢
兩秒唔夠JEN出左黎
又係度等返CAT+RON..
等左超耐 WINNIE同DORA都唔耐煩啦
++埋埋等左成半個鐘都有....LOR.
可惡!!!!!!
原本沖沖諗住搭小巴
但MICHELLE自己一個行落去真係好慘T^T
所以我決定陪佢!
今日真係唔知咩事HIGH大左...
行落去個陣WINNIE又係度唱"是她也是你和我"
真係小DD集中力都會俾佢感染到呀...
我就發揮我既RAP功..(其實係亂黎..XDD)
將WINNIE個名奏成一首美妙既樂曲!XDHAHAHAHAHA
MICHELLE SOR SOR SOR SOR SOR SOR冇陪你搭116..
沖沖一上到WINNIE屋企即刻溫書 好勤力呀T^T
今次係咁多次上WINNIE屋企最悶既一次
好掃興....
WINNIE快D到你黎啦
再唔黎冇得黎架啦...
搭車個陣諗諗下野
突然又覺得CAT呀..沖沖呀..WINNIE呀真係好好好好人T^T
(其他個D唔係唔好呀下!!)
點知行返屋企個陣見到個袋入面有舊垃圾..
即刻將"WINNIE好"呢個MESSAGE係我腦海中極速DELETE!!XDD
中史呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
差D唔記得左星期一考英文...
好累...好眼訓 SOS
點解咁架..................................................................
冇啦冇啦 我一定讀唔返開平啦T^T
心血來潮想整個top 11 FD LIST..
拿拿拿!!!!!!!!!!!排名絕對不分先後架下!
CRYSTAL (呢個唔洗問架啦..XDD)
PAUL (呢個都係啦!! XDD)
MICHELLE (CAT真係好好人同好乖呀...!!!)
RON (配音勁正..XDD炎亞綸舊番薯)
RITA (好ARM傾! 好多共鳴^^)
WINNIE (好WEAK 外表看似文靜 其實仲ACTIVE過我咁濟!XDD 畫畫勁到呀媽都唔認得)
DORA (百分百乖學生..好就得人同善解人意 好勤力)
CHAIRON (有一排失去左聯絡 不過友誼長存既!)
CECI (哈哈好好既聆聽者 好識安慰人^^)
CAROL (好搞笑..D RAP好正 成日陪我一齊DIN XD)
MAKIYO (好靚女 正經同勤力左好多)
點解會不約而同咁講同一句WN1?
|