CHORAL CHORAL 我愛你...
你像梅花萬人迷..
世界上從來沒有"好" 只有"更好"
E+朝朝都唔想起身....張床真係好舒舒服..
點算呀...T^T
聽日仲要唔遲得TIM假陰公
聽日又要帶便服又要帶PE衫...
最慘既係唔可以著便服返學呀MA!!!
點拎呀...放過我啦英雄
返到學校..我都放棄LU..
功課JA MA 洗乜驚喎..
RITA幫我問左人借中史作業之後..
我一見到原來咁小野做 拿臨臨自己做埋
時間唔多唔小ARMARM好!
READING TIME要睇個兩張野其實唔係好清楚佢講咩
係我眼入面靜係見到個濃縮左既火柴人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
火柴人呀...等我呀!
好野呀! 終於派中史啦~~~~
我等左呢日好耐啦XDDD
比想像中高左1分..
WOHOO~~~~WALA你認命吧啦 我都話左一定高過你架啦 HAHAHA
個題自居天朝大國呀!!!\3/
不過好多人都好高分...
全級得5個人唔合格..
我地班佔左4個= =
D人仲要拍手..好自豪咁款 唉唉地
好! 下次中史都要努力呀! 千奇唔好入文理雙修呀拜託!!
D.CHIN: 幾經辛苦...我總算放低左啦.........T^T
一聽到佢話要做好多份個D咁既評估
即刻嚇呆左...個D一句半句真係理唔到咁多
希望佢睇得明啦
我D聆聽能力同閱讀能力好左呀!!!!!!
竟然一個CIRCLE都冇 YOYOYOYOYOYO!
RECESS搵CAT+RON..
HOLD住左 唔郁得 郁左 賴野
MATHS: 大鑊啦................3角形黎搵我尋仇啦..
中1同中2既死對頭...中3都仲唔放過我T^T
俾我重新開始啦!!!!!!!! 忘記過去啦!!!!!!
中1中2個D忘記他吧 嗚嗚..
3角形大哥..希望你以德報怨啦..
LUNCH: A發現 原來個D分佈係學校每個角落 關於LOVE既CARD
原來D字係人手寫 D圖係人手畫架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好勁呀...
CHORAL 捱埋今日就得架啦!!!
聽日就比賽啦 加油呀同胞~
(你顧掂自己先算啦...XD)
RON..我冇對唔住呀邊個呀...
意外 即係意料之外呀MA 係咪FD先?!
ECON: 我本ECON EX BK唔見左呀................................點解
林百通生意失敗 ...超正喎
3D真係好開心既一班呀下
DRAMA: 唉上完都唔知上左D咩
BECKHAM你放過我啦
俾條生路行下啦英雄...
RITA~TA!....^^
馬奇澳! XDD
"離哂大譜架喎" 哈哈
MR CHAN唱愛得太遲呀...
不過要練CHORAL所以撐唔到場啦...
錯過左呢D咁經典既時刻...
冠軍我拎硬你!!!!!!!!
你精精地同我企定定
盡地一鋪!!!
"我接受唔到失戀呢個打擊!!! 我一代猛男 -- 洪七!!! 今日要殉情自殺"
OMG!!!!!!!!!OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
中途竟然俾我見到!!!!!!
見到!!!!!!!!!
見到好多火柴人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!嗚呀..
點解個天要咁樣PROVOKE我呀T^T!!!!!!
我唔貪心架...
所有有火柴人既靚仔樣既野各一樣得架啦................
(真係幾唔貪心喎..XDD)
嗚呀!!!!!!!!!!!!!! 火柴人呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!T3T
你要等我呀...我一定會帶你返屋企架..
平時要山長水遠仆去突破 就係為左見我既柴哥一面...~
有乜可能E+學校有得賣咁筍丫!!!
但你筍還筍唔好等我冇$個陣先筍得唔得呀................
喂呀...
火柴人我永遠愛你..T^T
練完就緊係去HALL啦..小小都可以唔放過架MA
點知...真係好難聽好難聽呀...T^T!!!
部機有部機播 佢地有佢地唱..
德社主席..你咁就唔ARM啦
點可以咁大力推人架呢
MAURICE好唔冷靜..
唱"感應"高音版...天呀
"好好戀愛..你唱埋我個份
後面個兩個痴痴地線
最終搞搞下又拖拖下拖到5點半先走..
一出到去仲要落埋雨
本身已經唔多開心架啦
鬼死咁多煩惱
不過E+都KO左幾個架啦...唉!!!!!!!!!!!!!
救命呀...GOD BLESS ME AR..
無啦啦仲要落雨 LAW彩咩..
WA 雞脾真係好好食呀XDD
不過等車等到NECK都長...食龍肉都無味
我E+最想做既野既係
訓覺
INAUSPICIOUS ME!!! |