Free Cursors
`'太害怕寧靜會圍住我纏住我'`
|\兩個人無話不說再到最後陌生
我想我都可以去忍`,

`單身都不是那麼大痛苦
'愛錯卻如此可惡\*
_人後悔才算苦,,
2006 年 11 月 21 日  星期二
2006-11-21

我崩潰啦

再咁落去真係人都癲..

點解要咁多功課呀

 

我擺脫左REGRET呢個字好耐

估唔到因為一D雞毛蒜皮既野又同佢重逢啦T^T

刊登時間︰2006-11-21 06:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 11 月 20 日  星期一
2006-11-20

 

 

..............

原本我係應該好有MOOD打記

但E+..........

我都俾人玩得透啦 ...

你沒有好結果!!

 

算 我照打!!!

琴晚激嬲左呀媽

佢話唔叫醒我等我遲到

超 我自己咪一樣知醒!

我冷型咁又唔問呀媽拎飯$

(最憎同人鬥緊氣個陣SAP熟狗頭咁求人  食小日又唔會死!)

點知呀爸俾左$100我...

我同佢講要買恤衫 (ARM哂!)

好野ARMARM好

多謝你呀老豆!XD

 

返到學校都知道我沒有好結果架啦..

成堆功課未掂過咁濟...

返到去我唯一想做既就係NEEDLEWORK

因為殺到埋身

但緊係改埋CHEM卷先啦

點知無意中俾我發現大許計漏左我兩分!!!!!!!!

唔追分我都唔姓何啦!

追分成功 萬歲!

好野 E+既平均分係74.8125 HAHAHA

大許好正  叫我俾返D卷其他同學

用個釘書機釘住個角...遮住D分

一路釘一路講"唔好睇人地D分呀!!"

其實我想講佢未釘之前我已經睇哂啦XDD

仲要釘完都係睇到...

上到去3D...已經為時已晚...功課完全係做唔切

落去ASSEMBLY..(死人ASSEMBLY)

整首勁野俾RONALDA..XD "熱愛基本法" !!!

無意中竟然俾我發現我件恤衫既顏色!!!!!!!!!!!

竟然...OMG!!T^T  我無面目做人啦..

唔通呀媽真係靜雞雞拎左黎抹地..?T^T

 

無啦啦又做得切中史改正  真係好

第一堂  英文堂

你個咁既MR CHAN..我真係保你大...

一開頭以為你終於知錯能改...唔再叫完KENWAY叫ANGEL啦..

點知原來你會唔知咩咩咩兵!!

竟然變本加厲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HORNOWYEAH!!

於是...成堂就係一片ANGEL同KENWAY既此起彼落聲之下度過...TOT冇陰公呀..

廖明康.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\3/

WALA無啦啦嗌左一句野 真係X佢個YZ!!!

隔離個個...係咁引我笑 真係..

CL: 唔知點解次次搵黎做示範既都係3A14..

WA...我拍出黎個個VEDIO真係成個低能仔咁呀..T^T

PTH: 突..擊..測..驗..

應該...唔合格...

小息!!!!!!!! 以極速咁畫左一條裙唔似裙咩唔似咩既野出黎

NEEDLEWORK...做埋個張咩咩DESIGN既REASON既WS

MISS WONG叫我唔好做功課

估唔到咁遲交都有7分!!!

仲要係兩分鐘搞掂個隻! OMG!!!!!!

之後就努力埋我既EX BK..幾經辛苦  總算搞掂啦T^T

真係好難畫好難畫呀

CHAIRON去左搵周公..

好憎NEEDLEWORK

好憎NEEDLEWORK

好憎NEEDLEWORK

好憎NEEDLEWORK

好憎NEEDLEWORK

LUNCH一片混亂...

MATHS A唔知點死

仲要他他調調咁落去陪RON食野

上到3D搵黎搵去都冇人教我做數..

終於  我地最偉大既神! JACKSON!

講笑姐..JESSICA CHAN~~~

幫我係20分鐘內極速搞掂左本MATHS A啦!!!!!!!!!

感動落淚..

THX JESSICA CHAN AND RITA SO MUCH!!!!!!!!!!!! ^^

ECON: 就係一句"你GUR唔GUR"

搖曳康+林百通+MAURICE3個...係我耳邊..

用呢個環迴立體既EFFECT...不斷咁重複"係你錯係你錯係你錯係你錯係你錯係你錯..."

.....我明 

MATHS: 慘啦...我D數明哂都係得73分..

E+仲要完全唔識...點算呀..沉啦沉啦..

三角形呀......我點算好呀T^T

你放過我啦..

中文: 搖曳康係咁用行動表示佢既IDENTITY

放學...等MICHELLE同RON等到我NECK都長

終於決定落去搵佢地

見到RON慢條斯理咁執緊書包...

IYAYA!!!

THEN就等埋WINNIE..

佢傾個DRAMA SCRIPT洗唔洗傾咁耐呀!!

難為左我同沖沖T^T

沖沖你唔好咁勤力啦!! 企係度都要做功課....!!!

妖...林百通同廖明康呀

係咁玩摔人 咩事呀

FINALLY...經過重重波折..終於買到件恤衫啦!~

原來個間野 日日放學都經過架

好近呀 正! 以後隨時買校服都得啦! YOHO!

PS 中途經過一間野唔知叫咩名...新開既

個D唔知咩咩意粉超好食呀T^T!!!

 

就係咁 返到屋企

俾人玩到透

點解我會信..

唔通.....我個腦真係裝草既?!

冇可能!!!!

我唔信!!!

 

估唔到今日KO左咁多功課 好感動

不過MATHS CHAP5 我完全唔識...點算呀................................

點算呀........................................................

 

刊登時間︰2006-11-20 07:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 11 月 17 日  星期五
2006-11-17
旅行

 

今日出左門口 行到一半先驚覺唔記得帶台布同打火機

返返去拎又會遲到

唔返去拎又會賴野

所以....最後就叫左爸爸拎俾我

等左好耐佢都未黎T^T

仲以為會遲到TIM

隔住架車見到SAB

上到車都同唔到佢一齊坐

 

落車個陣見到佢個電話咁揚我先知道係可以帶電話....

 

返到學校...就坐係度傾下偈咁

個個都著得好靚T^T...

過左一陣MR CHAN就黎左

講講下野....好地地架喎

無啦啦話"KENWAY今日著綠色衫"

佢明玩野啦E+......係咪公報私仇先!!!

佢再問"仲有邊個著綠色衫呢..?"

...............................冇野講

喂..我不嬲都著綠色架............................................

好快就有得上車啦^^

唉..搭車個陣好悶

又話玩遊戲既......................欺騙我既感情!!!

MR CHAN又係唱得個一段"坐得太前"

不過都幾好聽既

就黎到既時候RITA提議唱歌...

就係咁唱唱下就到左LU

一落車好大風

睇唔出我地班部份男仔咁好人呀下

肯幫我地拎哂所有野XDD

 

幾經辛苦 波折重重之下先去到個爐個度

這麼近 那麼遠...

JESSICA FUNG同CHAN都好勁呀..T^T

名副其實既荒島生環者!

係無經無險之下總算開到爐啦!

 

等左好耐 MICHELLE同RON終於殺到啦T^T

玩左一陣........唔知點解...

幫RON開薯片..

點知開極都開唔到..................................

之..後..

意外即係意料之外呀MA!XD

RON好串呀T3T

MICHELLE整到SUSHI其實幾好食既!

不過唔ARM我口味姐...!

其實我一D都唔鐘意BBQ...

因為我唔鐘意燒!XD

感激YUKI+RITA+JESSICA幫我燒左D野食

我總共食左一條腸+兩隻雞翼+3舊棉花糖..

真係多D都冇呀XD

好彩有栗一燒+薯片打救^^

第一次去旅行靜到咁.....

唉  真係好悶

同michelle+ron hea左一陣

詢ron要求要出去行下

就出左去  係間tuckshop見到wala

佢話肚痛

問我有冇保濟丸

咁arm我又有 就俾左佢啦

但代價就係買一枝吹泡泡既野俾我XD 

(其實係因為我中史高分過佢)

好好玩呀...同RITA+MAKIYO笑到咩咁

佢準備吹我地又吹 好正XDD

玩到咁上下就返返去

玩下KILLER...辣辣SUSHI邊個食咁啦..

如果邊個讀錯左就要好大聲咁講"8兩金我愛你"

.............我明明數住較ARM TIMING都會讀錯!!!!!!!!!!!

離哂大譜架喎~!!!!

我真係計住架MA..差D仲想話RITA讀錯TIM XDD

算 "我了無私心 無所畏懼"

之後影下相玩下咁就完成左今次無聊既旅行啦.......................

期望愈大 失望真係愈大

不過大致上都OK既

 

哈哈..我終於有同HFEKJ:LHT:L既合照啦

HAHAHAHA  哂張8R出黎用個相框鑲住佢先XD

 

走個陣又係例牌既影相架啦

ANT風雲

過左冇耐林百通+廖明康黎左..

又係度你錯我錯咁...好好笑

 

搭旅遊巴個陣真係悶到痴線...

 

同MICHELLE+MAKIYO+JUDY行去搭3C個陣..

有DD唔知點既感覺

 

我同矮瓜先生親蜜既合照..XDD

     IMG_2420      

 IMG_2423    

 


 

以下呢張風景圖應該係rita影架...我覺得影得好靚..

IMG_2408  

 


 

呢張我影架XD 

?? 091

 

刊登時間︰2006-11-17 07:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


iamangel
暱稱: 同一天空下
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
XG 去唔到
勿念=]
2007-01-02
2006-12-07
2006-11-28
文章分類
全部 (359)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 359
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 4912
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed