..............
原本我係應該好有MOOD打記
但E+..........
我都俾人玩得透啦 ...
你沒有好結果!!
算 我照打!!!
琴晚激嬲左呀媽
佢話唔叫醒我等我遲到
超 我自己咪一樣知醒!
我冷型咁又唔問呀媽拎飯$
(最憎同人鬥緊氣個陣SAP熟狗頭咁求人 食小日又唔會死!)
點知呀爸俾左$100我...
我同佢講要買恤衫 (ARM哂!)
好野ARMARM好
多謝你呀老豆!XD
返到學校都知道我沒有好結果架啦..
成堆功課未掂過咁濟...
返到去我唯一想做既就係NEEDLEWORK
因為殺到埋身
但緊係改埋CHEM卷先啦
點知無意中俾我發現大許計漏左我兩分!!!!!!!!
唔追分我都唔姓何啦!
追分成功 萬歲!
好野 E+既平均分係74.8125 HAHAHA
大許好正 叫我俾返D卷其他同學
用個釘書機釘住個角...遮住D分
一路釘一路講"唔好睇人地D分呀!!"
其實我想講佢未釘之前我已經睇哂啦XDD
仲要釘完都係睇到...
上到去3D...已經為時已晚...功課完全係做唔切
落去ASSEMBLY..(死人ASSEMBLY)
整首勁野俾RONALDA..XD "熱愛基本法" !!!
無意中竟然俾我發現我件恤衫既顏色!!!!!!!!!!!
竟然...OMG!!T^T 我無面目做人啦..
唔通呀媽真係靜雞雞拎左黎抹地..?T^T
無啦啦又做得切中史改正 真係好
第一堂 英文堂
你個咁既MR CHAN..我真係保你大...
一開頭以為你終於知錯能改...唔再叫完KENWAY叫ANGEL啦..
點知原來你會唔知咩咩咩兵!!
竟然變本加厲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HORNOWYEAH!!
於是...成堂就係一片ANGEL同KENWAY既此起彼落聲之下度過...TOT冇陰公呀..
廖明康.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\3/
WALA無啦啦嗌左一句野 真係X佢個YZ!!!
隔離個個...係咁引我笑 真係..
CL: 唔知點解次次搵黎做示範既都係3A14..
WA...我拍出黎個個VEDIO真係成個低能仔咁呀..T^T
PTH: 突..擊..測..驗..
應該...唔合格...
小息!!!!!!!! 以極速咁畫左一條裙唔似裙咩唔似咩既野出黎
NEEDLEWORK...做埋個張咩咩DESIGN既REASON既WS
MISS WONG叫我唔好做功課
估唔到咁遲交都有7分!!!
仲要係兩分鐘搞掂個隻! OMG!!!!!!
之後就努力埋我既EX BK..幾經辛苦 總算搞掂啦T^T
真係好難畫好難畫呀
CHAIRON去左搵周公..
好憎NEEDLEWORK
好憎NEEDLEWORK
好憎NEEDLEWORK
好憎NEEDLEWORK
好憎NEEDLEWORK
嗚
LUNCH一片混亂...
MATHS A唔知點死
仲要他他調調咁落去陪RON食野
上到3D搵黎搵去都冇人教我做數..
終於 我地最偉大既神! JACKSON!
講笑姐..JESSICA CHAN~~~
幫我係20分鐘內極速搞掂左本MATHS A啦!!!!!!!!!
感動落淚..
THX JESSICA CHAN AND RITA SO MUCH!!!!!!!!!!!! ^^
ECON: 就係一句"你GUR唔GUR"
搖曳康+林百通+MAURICE3個...係我耳邊..
用呢個環迴立體既EFFECT...不斷咁重複"係你錯係你錯係你錯係你錯係你錯係你錯..."
.....我明
MATHS: 慘啦...我D數明哂都係得73分..
E+仲要完全唔識...點算呀..沉啦沉啦..
三角形呀......我點算好呀T^T
你放過我啦..
中文: 搖曳康係咁用行動表示佢既IDENTITY
放學...等MICHELLE同RON等到我NECK都長
終於決定落去搵佢地
見到RON慢條斯理咁執緊書包...
IYAYA!!!
THEN就等埋WINNIE..
佢傾個DRAMA SCRIPT洗唔洗傾咁耐呀!!
難為左我同沖沖T^T
沖沖你唔好咁勤力啦!! 企係度都要做功課....!!!
妖...林百通同廖明康呀
係咁玩摔人 咩事呀
FINALLY...經過重重波折..終於買到件恤衫啦!~
原來個間野 日日放學都經過架
好近呀 正! 以後隨時買校服都得啦! YOHO!
PS 中途經過一間野唔知叫咩名...新開既
個D唔知咩咩意粉超好食呀T^T!!!
就係咁 返到屋企
俾人玩到透
點解我會信..
唔通.....我個腦真係裝草既?!
冇可能!!!!
我唔信!!!
估唔到今日KO左咁多功課 好感動
不過MATHS CHAP5 我完全唔識...點算呀................................
點算呀........................................................ |