今日都係勁凍,加上落雨,,
直接搭車落元朗了,等左勁耐都冇車,,落到元朗轉610番學,,,,
番到去..聽左陣金融exam tips就訓著左,訓醒10點半落堂,,
走去叮飯,跟住食完本身想靜靜地溫書,之後班紀律部隊走入黎玩啤牌,但bank呢班冇人識佢地任何一個..
跟住d同學走左過4號室玩,我又跟埋過去,,係張梳化到訓到1點9先起身,真係好舒服,,
2點半銀行營運科測驗,,,,,,,,
由於我坐係最後再加上我冇溫過既關係,,..............所以一路做一路睇書..不過大把人咁做..
4點鐘就放學,本身想去元朗買野食,點知搵唔到我想買個樣野食....
聽日同星期4放假呀我~~haha,超正
|