今日番青衣....第8日番工..
去到岩岩好開舖,,咁岩升緊起道閘.....
原來又有個女仔又係pt sales,不過佢有制服著..
11點開舖,做左壇客,好成功,間舖既第一單生意,,,500蚊個人數..
跟住..12點就入倉打倉,,換腳,,超煩,一面換,一面攞鞋,仲要換腳有時抽唔中入面得一隻..有時個盒貼住個I字,入面又係有2隻係度..
做做下野無啦啦見到區長...嚇左嚇...
跟住係咁攞鞋攞鞋換腳,一換得慢就比人屌到仆街,A SHOP呀MA..唉..
總知成日都係個倉度,同EDWIN做撚到死咁滯..
一路做,做到就黎10點行一轉TOILET,跟住番去個陣見到閘己落,正,終於可以慢慢做..
Jenny無啦啦問我星期6,日番青衣得唔得,心諗:屌,你今日又咁撚燥底,我番去姐係受你氣
我:想番番89 佢:唔好lo
我:咁咪番呢間lo
佢:咁你星期3番愉景新城..
10點半SIGN OUT,咁岩ABBY又收工,等埋佢一齊走,番到屋企都成12點,,痴線
|