琴晚掛住食西瓜
所以冇打到 *.*
個西瓜好好味ar!!!!
今日又掉咗位la~
好唔捨得d"鄰居"ar~~~
好多謝 panda 班長 , 卓卓子 , 鄭宇傑..........
俾我煩你地^.^
多謝曬ar~~~~
我會掛住你地....... D money ga la~~~~
haha
又要翻學la
好彩下個week有好多假期~~
又話考試la~~~~
好難ar.......
大家+oil la!!!!!!!!!!!!