今日eng堂....
校長嚟睇堂
嚇死......*.*
Lunch time
諗住去做"English Adventure Week" 跟住有2個人話去library~~~
一去..... 就開始傻傻地la~~~~
真係好多謝你地 不過我係冇可能ga!!
night
俾阿媽捉咗我去剪頭髮
本來都夠樣衰la~~~
仲攪咩wo ><