今日又落雨la~~~
點攪....
好多蚊....
俾蚊咬咗三十幾粒....
去完露營之後
ma變咗"紅豆貓條"
o係校車o度
d人又亂講嘢=.=
有d"外星人"痴痴地ga!!!! 搭校車o個陣俾佢用"超能力"打我ar >.<
tomorrow 又冇scout la~~~~
有冇攪錯ar=.=
偷懶>.<