★2010-01-27
★- [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日一野拍落呀寶個書包度 佢副眼鏡分開左一半哈哈 callme周秀da 地理堂訓到流口水 勁舒服呀 放學又係好笑^_^ 幾時先好番呀?咩都吾食得又要聲沙
今日一野拍落呀寶個書包度 佢副眼鏡分開左一半哈哈 callme周秀da 地理堂訓到流口水 勁舒服呀 放學又係好笑^_^
幾時先好番呀?咩都吾食得又要聲沙