|
|
|
★2010-01-02 |
★- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2010新年快樂^_^話咁快而家都2號
09年過得幾好無咩點 吾開心既野已經吾記得左嚕^_^不過記得係有既
開心既事就日日都有HAA
琴日同wongkitsum,屁去沙田食burgerking
之後十幾個人去左倒數,好多人好逼
但係撞到好多人哈哈
煙花幾靚既
點幾就番左屋企,夜晚又訓吾著
同wongkitsum傾左三個幾鐘頭電話,係聽到我講野喎
成六點幾七點先訓著所以今日三點幾先起身
就黎番學 就黎考試 唉呀!
|
|
。2010-01-02 02:01 AM |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 169 | »
|
|