|
|
|
★2009-12-04 |
★- [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
一起身喉嚨勁痛 勁多痰=_=
同可愛落教員室幫lawk拎簿點知反鎖左係入面無助到hi哈哈
放學睇醫生,問好多野
佢叫我千祈吾好飲凍野食生果
唉點忍 今日先飲完可樂又食朱古力餅
d藥勁到食完幾分鐘後已經眼訓,而家就黎頂吾順想訓
但係又想睇電視...
|
|
。2009-12-04 08:59 PM |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 169 | »
|
|