|
|
|
★2009-12-07 |
★- [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
琴晚發夢我比人狂踩隻腳踩到流血,跟住比個呀伯追殺
今日家政,花生醬曲奇勁勁勁好食
放學同欣去沙田,吹水,daaabinloooo^_^
蘇蘇join,佢講野好白痴又好好笑
我驚喉嚨會痛番,有痰仲食糖
|
|
。2009-12-07 10:58 PM |
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 169 | »
|
|