今日~一早就輪流咁俾3個人嘈醒=.=~~~之後10點上QQ同老婆傾計~~
傾到10點半到喇~就出去荃灣度接兩個怪獸入天水圍-3-~~老婆竟然話我係:怪獸舅父~
家姐個粉腸-3-~~成日都係咁~~企左係度成20分鍾先出現~~遲早殺左你~~
送左兩隻野番屋企之後就搭車過蛇口搵老婆><~~好快可以見到佢喇~
過到去~係佢屋企附近間7仔等佢~~見到佢喇~~今日佢扎起左頭髮~~都幾靚女^^
之後去左花園城~~無野做麻~又去睇戲~~睇第19層地獄~~悶-------套戲勁悶~唔得人驚~
不過老婆都係嚇到震震下~~睇完套戲~無地方去~就同老婆兩個人拖手係花園城行番去佢屋企樓下~
咁又唔捨得走-3-~~~同佢係後樓梯度傾計^^~~一傾就兩個鍾-3-
之後送佢番屋企~就搭車番香港~頂佢個肺~~企左勁耐都冇的士~~
一番到屋企就沖涼~唔知做咩好鬼攰-3-
|