今日10點幾~隻眼係唔情願既情況下打開左-3-
跟住阿聖雄打黎話黎緊~冇耐有個傻仔按門鍾~(咁鬼快到~佢坐飛機?)
之後一入到我房~佢有佢PSP~我有我石器~玩到12點幾到喇~
兩兜友行出去m記買野食~食飽喇~又各自修行~跟住又幫佢解紅暴喇~
幫佢升隻綠虎喇~~之後我自己都開左個新acc黎玩~~
不過3點幾果陣~個死仔同佢情人小芬芬傾電話~~呵呵~~
之後係我屋企玩到5點左右就出去姐夫度拎鎖匙~聽日要去番工lu-3-
跟住同阿媽去食野~~發生左少少唔開心既事~~
(多謝阿拔隻手錶^^)