今日番學都冇咩野好記架喇~~
放學番到屋企~~原本開開心心咁同佢傾計~
點知~因一張點數搞到佢好似唔鋸我咁~唔係好似~
係直成唔鋸我~~不過都好~我都知阿恩依家咩情況~~
都叫開心喇~~
之後佢打機喇~我都唔想阻住佢喇~
唔通係度篤佢眼篤佢鼻咩~~
之後去左下載蒼海王子~~等左咁耐~字幕終於有喇~
一下載完就勁睇~~睇到11點4~~我頂~~好失望~
隻蓋歐卡竟然出場得咁少時間~~媽的~我仲以為套蒼海係多數講佢架添~
失望在呢度囉~