今日番學~~都幾唔想起身~~
無奈~~請得太多假了~~之後起身換衫~
番到去~係燈位見到奶媽~先醒起今日上PE堂~~shit~
第一堂鬼佬堂~~好驚佢嗌我果組出場講><~~~嗌到出去口啞啞咪樣衰囉~
好彩我地組有兩個做左~唔使出去~~不過靜宜竟然十分想佢地嗌我地出去做小組討論=.=
第二堂PE~他媽的~~俾人罰去跑800米~~著住校服加件冷衫跑~~好鬼熱=.=
個死人羅"嘟"朗見到兩個女仔狂係度話OK喎OK喎~~~我O咀添喇.......
第三堂數學~~無咩特別野做~~狂做數~~對人地黎講呢d數可能係低B~~
雖然我都識~~不過都唔係幾喜歡d人狂話做埋呢d低B數~~個個人程度唔同~
你想學多d野人地何嘗唔係咁諗~~能力係一個問題~~
第四堂~IT~~今堂講既野都無咩心機去聽=.=
原因都係果個~~~他媽的~~很悶
最尾一堂化學堂~~原本係生物~不過調左堂~~
今日見到miss好似就死就死咁~~真係可憐.....
放左學就去選個茂峰之星~~感覺好無聊囉.....
放左就去拎隻MHP2G~~呵呵~~終於有隻碟....雖然尋日已經下載左黎玩~
番到屋企放低書包換完衫就打俾阿君~~之後去佢屋企拎個焗爐~~
係你屋企你既魚皮事件唔講喇....之後去梁先生屋企~~
擺低d個爐就去買野~~諗左好耐終於決定到要點整個餸~~
買緊野果陣契家姐個男友打黎同我傾計~~唉~佢兩個又發生事~
不過都係我預料中既事.......
之後維維黎左喇~就一齊上梁先生屋企~~
開頭無野做架~~食m記囉~~之後佢屋企人煮完飯~~個廚房就交俾我地喇~~
我地一路整一路笑~~呵呵~~~~好鬼開心玩到~~
之後見到梁生阿爸~~佢真係超勁~~廚師黎架人地><
見佢兜d雞肉兜到幾有型........
之後擺好晒野就拎個南瓜去焗~~焗既期間~同阿梁生個妹係度玩估迷語~~
呵呵~~同d小朋友玩真係會好笑d~~~好多笑料~~
最尾個南瓜出爐~~維維試食先~之後到唔記得左邊個=.=~~
總之個個都試左喇~~之後同一意見:好食~但雞肉有D鹹~~
維維同阿君兩條友~~食兩啖又停係度~食兩啖又停係度~~
之後梁生阿爸教佢地整個甜品~~我就同維維係度同佢個妹玩~~
呢度笑爆咀~~佢個妹竟然教我地~~佢問:你平時拉起件衫既鏈呢個動作叫咩?
我地答:拉拉鏈~~~佢:調番轉黎讀~~~我地:鏈拉拉~~自己想像喇~~
之後洗完野就閃人番屋企lu~~~番到黎就打左日記先去沖涼~~
沖完涼仲要趕功課.........嗚~~~
|