!灰色筆記!
一個屬於我自己既日記^^
不過多d黎睇下同留言喇~~
iamian
暱稱: !灰色筆記!
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
真係啞左
好唔開心既一段日子
沉睡
生日?
悶既日子
文章分類
全部 (185)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 185
留言總數: 141
今日人氣: 2
累積人氣: 8075
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


開心吧!今天 分類: 未分類

今日番學~~都幾唔想起身~~

無奈~~請得太多假了~~之後起身換衫~

番到去~係燈位見到奶媽~先醒起今日上PE堂~~shit~

第一堂鬼佬堂~~好驚佢嗌我果組出場講><~~~嗌到出去口啞啞咪樣衰囉~

好彩我地組有兩個做左~唔使出去~~不過靜宜竟然十分想佢地嗌我地出去做小組討論=.=

第二堂PE~他媽的~~俾人罰去跑800米~~著住校服加件冷衫跑~~好鬼熱=.=

個死人羅"嘟"朗見到兩個女仔狂係度話OK喎OK喎~~~我O咀添喇.......

第三堂數學~~無咩特別野做~~狂做數~~對人地黎講呢d數可能係低B~~

雖然我都識~~不過都唔係幾喜歡d人狂話做埋呢d低B數~~個個人程度唔同~

你想學多d野人地何嘗唔係咁諗~~能力係一個問題~~

第四堂~IT~~今堂講既野都無咩心機去聽=.=

原因都係果個~~~他媽的~~很悶

最尾一堂化學堂~~原本係生物~不過調左堂~~

今日見到miss好似就死就死咁~~真係可憐.....

放左學就去選個茂峰之星~~感覺好無聊囉.....

放左就去拎隻MHP2G~~呵呵~~終於有隻碟....雖然尋日已經下載左黎玩~

番到屋企放低書包換完衫就打俾阿君~~之後去佢屋企拎個焗爐~~

係你屋企你既魚皮事件唔講喇....之後去梁先生屋企~~

擺低d個爐就去買野~~諗左好耐終於決定到要點整個餸~~

買緊野果陣契家姐個男友打黎同我傾計~~唉~佢兩個又發生事~

不過都係我預料中既事.......

之後維維黎左喇~就一齊上梁先生屋企~~

開頭無野做架~~食m記囉~~之後佢屋企人煮完飯~~個廚房就交俾我地喇~~

我地一路整一路笑~~呵呵~~~~好鬼開心玩到~~

之後見到梁生阿爸~~佢真係超勁~~廚師黎架人地><

見佢兜d雞肉兜到幾有型........

之後擺好晒野就拎個南瓜去焗~~焗既期間~同阿梁生個妹係度玩估迷語~~

呵呵~~同d小朋友玩真係會好笑d~~~好多笑料~~

最尾個南瓜出爐~~維維試食先~之後到唔記得左邊個=.=~~

總之個個都試左喇~~之後同一意見:好食~但雞肉有D鹹~~

維維同阿君兩條友~~食兩啖又停係度~食兩啖又停係度~~

之後梁生阿爸教佢地整個甜品~~我就同維維係度同佢個妹玩~~

呢度笑爆咀~~佢個妹竟然教我地~~佢問:你平時拉起件衫既鏈呢個動作叫咩?

我地答:拉拉鏈~~~佢:調番轉黎讀~~~我地:鏈拉拉~~自己想像喇~~

之後洗完野就閃人番屋企lu~~~番到黎就打左日記先去沖涼~~

沖完涼仲要趕功課.........嗚~~~