◤! ﹉''唔係真心想同我做朋友既◆ '',:”唔該行開''!,|我唔想再一次信錯人__________★!|
*做fd洗唔洗咁牙..雖然我講個d同人講唔同你講番姐*..咁我講個d..一d錯都冇咁你真係咁麻..唔好講到自己岩哂咁..好冇...唔想同我做fd咪講law..有咩照直講..唔會好似8婆咁同第2d人講..
初頭我同manyee覺得你笑得好假同埋有小小扮野..
唔係好鍾意你*..之後玩玩下覺得你冇咩野"\\...
但係你依家變左..姣左小小*..
咁咪唔係好鍾意你..有咩錯???*..
自問冇錯..你打埋xanga..暗示我..
我仲有咩可以講..我唔通仲可以扮冇野咁...
同番你地玩??*..有冇咁既可能牙??"..
估唔到小學同你做fd*..做到依家咁耐〞..
你竟然出賣我.\/.*..你呢d咁既fd..
我識唔識都擺!!*..我信任你同你講一d野..
你做咩同佢講番姐"..sorry..
只能怪我自己天真..信錯左人~..
●"..終於知道俾人出賣既
感覺係點*..真係好難受--*..//
|