I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 5 月 20 日  星期日  


ANN TOO

今日一大早就去左飲茶

個個星期都係咁...好開心

之後 爸  揸車 接埋 就一齊去CSW 睇IH 講座

中間我地個個都玩得好開心 

不過 講座真係好悶

加上 我覺得好熱  係得我覺得姐...哈

爸 再黎車我地返 SM  , 時間好緊迫

下午 ART 又要去睇展覽

LUNCH都 是但食咋

話我同 爸 講野都好似  我同佢真係咩都好似嫁

坐 車去牛棚  好遠水路

我覺得好有特色  不過 好熱 加上 我好累

仲係好似D細路咁玩極都唔累 嘻*

 好麻煩

坐車 返 KH

補番一個LUNCH !

好飽 ... 仲要食埋個 D -0-

再去KF  行下睇下 

都學到我D野

HAPPY AND HAPPY

 

 

刊登時間:2007-05-20 01:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]