| 愛豆的人 |
傻豆 好 可愛
哈 而家日日都幫妳諗一個新名丫 ...
不過 有 d 我地自己私底下叫好喇
好多人都以為 妳 , 我 , 妹 係真正既 3姐妹
我係亞大 , 妳係亞二 , 妹係亞細
連我媽都話好似
其實 妳係我邊個 ?
|
| 刊登時間:2007-05-17 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 245 | »
|