I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 5 月 17 日  星期四  


愛豆的人

傻豆 好 可愛

哈  而家日日都幫妳諗一個新名丫 ...

不過 有 d 我地自己私底下叫好喇

 

好多人都以為 , 我 , 妹 係真正既 3姐妹

我係亞大 , 係亞二 , 妹係亞細

連我媽都話好似

其實 係我邊個 ?

 

刊登時間:2007-05-17 11:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]