I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 4 月 24 日  星期二  


夢 SLEEPING

嘩 ~ 我真係好開心 呀!!

 總之真係超級開心!!!!!!!!!!!!!!!!

我琴日發左一個大好夢啊!

本來真係唔想講嫁 ...講左出黎會唔實現嫁嘛

但係   我真係忍唔住呀 !! 卒之 都講左比QUEENIE聽

一個人知姐 ..........希望個天做下好心比我實現啦!

不過訓醒個刻 真係以為係真嫁!

如果唔洗返學就好啦 可以發埋落去...................................................

你話幾好呢 ?

今晚    會唔會又發過嫁 !! ?  好緊張呀!

我想睡覺啊 !

 

 

次次食完小肥羊都係咁大陣味

值得既

今日又諗DD野 , 嗯!

做人點都要樂觀D既 , 知唔知道啊 ???????

 

刊登時間:2007-04-25 12:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]