I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 4 月 7 日  星期六  


2007-04-07

家庭活動 而家 遇 埋

很感謝 要 返工  咁辛 苦都趕黎

除左我 , 妹都好想見到

知 你地 幾FD 嫁啦

哈哈 ... 而家 都是一家人了

見到 家人 和 咁 融洽  我好感動  係真既

連續 2 日 家庭日都有 份  !

食埋 宵夜 12 點幾先 走

辛苦 啦 明天又要返工

家人 叫我要對 好 D 啊

開心嘛

  佢地唔講我都會

這 2 年  我對都 好好丫

放心 啦   一世 都會咁好

 

經過 今日一件事

真是好好.. 真係好到唔識形 容

無時無刻都 有在身邊

真 係 好 愛 我

我一定會 好好 愛惜

我 愛 BB

 

 

刊登時間:2007-04-09 06:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]