I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 3 月 29 日  星期四  


裂開

邊個可以比少DD 壓力我 ?

我就黎比人迫到人格分裂喇

有陣時我都覺得自己有問題

不過 無得解決既

因為 我已經痴左線喇

 

刊登時間:2007-03-29 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]