I am a cub
要擁有必先懂失去怎接受
iamleo
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
2007 年 3 月 29 日 星期四
裂開
邊個可以比少DD 壓力我 ?
我就黎比人迫到人格分裂喇
有陣時我都覺得自己有問題
不過 無得解決既
因為 我已經痴左線喇
刊登時間:2007-03-29 07:27 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
166
|
167
|
168
|
169
|
170
|
171
|
172
|
173
|
174
|
175
| ... |
245
|
»