I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2006 年 12 月 8 日  星期五  


GY

sweetie你話你受夠了 你不會笑你忍夠了
我態度 太霸道 似訓導 去教導
如爸爸教細路 要你報到 你要知道
只因 我要確保妳屋企返到
我至訓得到訓得好
yeah...I say No No No No
maybe U want to Go Go Go Go
你向我投訴 我太似保安小組
但妳可知道在我心裡 妳是我一級國寶

because I Love U So
that's why I Mad U So
請別怪我多道理
wow...babe don't U know

because I Love U So
that's why I Never Let U Go
Ba La Ba La Ba La Ba La
常囉嗦 也要你知道 (I love U)

sweetie 我認我臭脾氣 我認我好小氣
唔識去討好你 但其實一句到尾
我只係緊張妳 緊張妳 仲緊張過我自己
道理 唔理 不會放生你
你不想見到 我會通宵去惡補
我會多點洗澡 我會戒掉老土
為你好為你好 就算些少劫數
些少既煩惱 我也不會讓你遇到


baby baby don't you want to count on me
You will see baby baby we will be the fantasy
講得到會做到 與你教堂能去到

白髮白髮齊眉 共你共你 牽手到尾
You're my baby sweetie

刊登時間:2006-12-08 08:53 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]