是不是每個人都可以很幸福?
23號早退左,真系好攰牙!!
好掛住屋企張床牙~.~''
牙媽黎吾到學校接我走..
為有自己搭車番屋企,,
睇左醫生,,
食左d藥仲衰,,!!
一路訓訓訓,,24號番吾到學啦
留低殷一個番學,,你一定好悶啦
又冇馬仔陪你,,所以以後有你朋友既地方
你都要好好珍惜^_^
馬仔今日做手術點呢?
你一定會話冇事,,一d都吾痛
因為你系天不怕地不霸!>0<
系屋企好悶牙..
牙媽吾比出街/_\,,
所以上網睇野囉,,
睇完轉角遇到愛,,上左好多人既日記
都發覺每個人都好似好幸福喔
嘉榮有姑姑,,牙飯有白頭
hilin有牙飯,,雪綺有小船
殷有謝子同馬仔,馬仔有殷,,大計有兜兜,,
大家都有可以付出既地方,
有幸福既回報,,
大家都有一個依靠既人
有可以比人接受既付出,
會有等到回報既時候,,
我呢?我可以向邊個付出我既愛?
我又會接受到回報咩?
我既目標系乜?
邊個會一直比我真正依靠?
系吾系,每個人都可以幸福?