iammissko
暱稱: 我系高妹妹;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-11
end of 2009
2009-11-07
2009-10-17
2009-10-06
每月文章
好友名單
HPBT (NickyCheng)
雞仔=) (foolishboy)
輝輝 (yiu052432)
pOlly`
YinY!N (yintsui1027)
KeyB0ArD` (love4P)
WongShukWa (omg0228xd)
"大南瓜" (Ricky1231)
lam (yuki45)
臭殷`
♥lyTIN. (yUenTinG_313)
SUNSUN (sun_baby)
雪母后
傻囝;] (anna_sui1119)
小林;; (kathy823)
濱 (love0100)
羅pan`
螢*蛙>3 (lightingbug)
hilin`
【﹉kaiˍTaN●】 (tantan520)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 439
今日人氣: 3
累積人氣: 5931

2008 年 10 月 25 日  星期六


是不是每個人都可以很幸福?

23號早退左,真系好攰牙!!
好掛住屋企張床牙~.~''
牙媽黎吾到學校接我走..
為有自己搭車番屋企,,
睇左醫生,,
食左d藥仲衰,,!!
一路訓訓訓,,24號番吾到學啦
留低殷一個番學,,你一定好悶啦
又冇馬仔陪你,,所以以後有你朋友既地方
你都要好好珍惜^_^

馬仔今日做手術點呢?
你一定會話冇事,,一d都吾痛
因為你系天不怕地不霸!>0<


系屋企好悶牙..
牙媽吾比出街/_\,,
所以上網睇野囉,,
睇完轉角遇到愛,,上左好多人既日記
都發覺每個人都好似好幸福喔
嘉榮有姑姑,,牙飯有白頭
hilin有牙飯,,雪綺有小船
殷有謝子同馬仔,馬仔有殷,,大計有兜兜,,
大家都有可以付出既地方,
有幸福既回報,,
大家都有一個依靠既人
有可以比人接受既付出,
會有等到回報既時候,,

我呢?我可以向邊個付出我既愛?
我又會接受到回報咩?
我既目標系乜?
邊個會一直比我真正依靠?

系吾系,每個人都可以幸福?



2008-10-25 01:53 AM

MISSKO's 
 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]