2008 年 7 月 9 日 星期三
我是拜金女-___-?! 呢兩個禮拜既timetable都爆哂. 吾系練muiscal就系番工. 個個都問我做咩咁博. 我都吾想.真系好得閒咩-_-` 愈番愈吾想番.好頹,, 又攰又煩又要野做又要俾人鬧 日日番學成條咸魚咁-.-死下死下 如果有日乜都吾洗煩就好啦/.\ 就到summer.去邊好?! 今日番工超想打人囉我系.. 仆街.有生以黎講咁多次粗口 同條pk嘈,正仆街.w. 番學系咁唱.想死, 都吾知番學做咩`, 日撚日番學冇人理. 屌`總之呢排都好火囉..