2008 年 6 月 14 日 星期六
吾辛苦點得世間財` 就快考試啦`要努力努力@@ 番左工都有半個月啦,, 真系要親身經歷先知做野辛苦 先知做野艱難~_~` 就快出糧,,第一次出糧 有d緊張,,始終呢d系我一手一腳搵番黎 洗都洗得安樂d^_^,, 快快還債,,一乾二淨 好多野又再要擺番埋個心到,, 幾時再會有個知己出現? 每次諗番起果日佢系m記講既野` 我都笑左出黎,,系恥笑果種,, 原來佢一直諗既都系佢自己,, 太睇好佢啦,,