2008 年 5 月 15 日 星期四
我們有了一對的印證` 琴日收到郵差既卡片`今日去拎 好開心^_^ 番學好無聊,,呢幾日都吾系成日訓,, 有進步,,吾好再遲到啦高妹妹xD 今日放學就飛左去郵局拎` 原來咁細樽嫁咋@0@` 跟住去左殷屋企再去北江買野` 冇哂錢t^t,, 7點幾果陣同殷上左去竹下通 買左一對情人既印證,,^_^ 以前總系諗住買買買,,點知都冇買 今日我地終於有啦`我地都好開心,, 好期待`17號會有好多人陪我食屎:p