2008 年 5 月 1 日 星期四
我喜歡這樣坦白的你`:) UT就完左啦` 又系無無聊聊咁過日子` 見到自己的成績咁` 系咪應該好好努力番呢`? 但,,我冇乜動力牙`,,唉 我知我成績屎左` 仆街翟9吾洗系我面前再講既`-v- 我傷心嫁ma,,屌你`... 系學校訓到隻豬咁` 唉`番學為乜,,?為訓咩真系-_-` 以前既我去左邊??` 點樣先搵番黎呢?!` 如果愛你是錯`我願意一生錯下去 前面既路`我一定行得過`,, 你都要努力,, 有信心嗎?!`我有 :)