上學開始沒有義意`
今日比賽`失左手/_\`
做咩要病wOr,,冇錢洗啦-__-`
考Oral乜都冇準備`都吾知仲要考
不過題目Okay簡單`
汁書`吾比擺系學校,,
超多野`點拎牙`屌你-v-`


系彩虹`第一次見到既,,
好靚,系吾系?`
彩虹代表D乜?
雨後彩虹`又意味D乜?!`
看見嗎?`[失去]好似向我揮手`
牙飯成日問我幾時先理番佢`
不如問佢幾時先吾飲仲實際!`
我吾理佢冇所謂`
仲有一個人好好人咁安慰佢牙`
每日陪佢系7樓9遊牙`@v@
雪仔吾洗擔心佢會忘記你wOr`
好快你就會代替我既位置牙`
你多點關心佢吧`^0^
不要以為你很了解我`
你不過也是自以為是吧`