清明時節雨紛紛`
琴晚傾完電話先訓教`今朝要好早咁起身
因為?因為要去拜山`講起上黎`我好耐冇去啦`-__-
先去左將軍澳行上山`再去黃大仙`
一路上都多人,,*我就系咁搵邊位先人系我出生果日離開@.@
我就系吾知點解咁做`,,*去黃大仙果時好煙`眼水系咁流`
之後搞到4點幾先走`番到黎6點半,,好攰
如果我死既時候`我諗我會火化`之後叫人將我既
骨灰散系天空`因為我想死左之後繼續環遊世界
認識我既人會去到邊我都一直系佢地身邊陪伴住,,
特別系對我感情深厚既人`
完美結局?`
今日睇電視令我諗起一個問題`
我成日講一個故仔時時都系PERFEST ENDING`冇新意`
但諗深一層,,如果我既一段感情到最後結果系悲傷既`
我會點?我會想死-__-`




謝子毅你既傑作`漂亮吧`爽吧`,,*番學日子你受死吧.\/.