快樂何處出?`
今天與殷和她媽媽出元朗`
去睇牙`好貴呢/_\
錢錢又何處出喔?`
之後去吉野家食飯`
發現自己出門忘了帶錢錢,,*
心情很低落`T^T
然後周圍逛`去揀禮物,,傷腦筋-v-`
之後雪仔帶我們去哂相`超神@.@
整天都很累,`因為心情不大好`
之後去m記拎表格,,`
回家了`



說`
快樂其實可以好簡單`
但要真正快樂談何容易?`
做人真的很累!`
我明白到`要我真正快樂,,
就是與「你」步進教室的一天`
因為我終於釋放了`
別人說`你愛的人和愛你的人
永遠都不會同時出現,,
真的嗎,,?