我和你的眼中`看見了不同的天空`x(
成個上午都系到諗獎學金篇文`
突然個腦實哂`我好驚,,
我發覺自己真系成日都吾記得d野,,
我乜都諗吾到`喊左出黎 :(
或者我比自己太多壓力,,*
中午自己白痴左`
對吾住各位人兄/_\`
放學前同老趙大吵一埸`
當時其實好想喊`只不過要面t^t
今日好情緒化`近來好多野發生`
好想打人`-___- x(
放學留左一陣之後同殷去買野比d衰人`
用哂d錢`冇得買我自己d野t^t
7點走人番歸-__-`
今日系咁打哈痴`成個人好攰`
系咪d不祥預感?



人累了`心也累了
面對陌生疑惑肯定困難的生活
過去的日子彷彿偷偷在笑我
笑我的落泊也笑我的執著`