謝子`生日快樂
番學冇野DO`
比果個周超和捉左去做苦力-v-`
放學拿拿林去整野之後買野`
買哂得我地幾條女拎野囉-__-`
之後去到燒野啦`
都話黎m嫁啦-v-`仲要掉我落海
濕哂囉x[ hugo乜都吾玩
飯飯`我知你一定冇醉到`
你冇咁屎既`:)
食左好少野@.@
隻手燒傷左`應該系燒熟左t^t
雪文仔`你有咩吾開心喔?
我都好想醉`t^t
''你見到我食你吾開心`
我見到你飲酒我就要無視?''
我真系吾想理你`次次都系咁`
吾通我又要由得你任性?!
獨立d得吾得?
...........................
琴晚4點先番到去`
傾電話`又多左了解啦^__^




(1)假設上天給你5個願望_你想要的是:
(1) 永遠得到幸福
(2) 一生都愛他
(3) 我倆永不變心
(4) 我地有更好既未來
(5) 佢會平平安安
[2]。點你的人是:雪仔`
[3]。你們的關係是:朋友..
[4]。對他的五個印象:
(1)資質高既
(2)熱情
(3)高過我
(4)很容易哭的小朋友
(5)需要很多人疼愛
[5]。他對你做過印象最深刻的事 : 從來都沒有抱過我哭
[6]。對你說過印象最深刻的話 : 好似冇,,*
[7]。他變成你的情人 , 你會 : 我諗我吾會基掛`
[8]。如果他變成你的情人, 他最需要改善的地方是 :對我坦白
[9]。他變成你的敵人, 你會 :用一生恨她
[10]。現在你最想他為你做的事:好好了解這位朋友
[11]。對他整體印象: 一個遺憾
[12]。你認為周圍的人認為你是個怎樣的人:不知道
[13]。自己喜歡的個性是: 冷漠
[14]。相反的 , 討厭的是:太過做作
[15]。自己想成為的理想類型是:只想做被人疼愛而不是去愛人
[16]。給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧 : 讓我更了解你,好嗎
[17]。把這份問卷傳給你最想知道他們對你有什麼感覺的 10 個人
(大家可不傳都OK/\/\
[1] 俊
[2] 殷
[3] 冷
[4]雪仔
[5] 飯
[6]雪文
[7] hugo
[8] 謝子
[9]馬仔
[10] hilin
【 6 號在跟誰談戀愛? 】吾知w0r`
【 9 號是男是女? 】女
【如果 7 號和 10 號走在一起 , 會是好事嗎? 】我諗吾會發生
【 那麼 8 號和 5 號呢? 】um,,`可能都okay的
【 2 號在讀什麼? 】中二
【 最後跟 3 號聊天是什麼時候? 琴晚
【 8 號喜歡哪種樂隊? 】吾知牙`
【 1 號有沒有兄弟姐妹? 】有
【 你會不會追求 3 號? 】哈`吾知呢
【 7 號呢? 】我追佢`我從來吾追人既
【 4 號是單身嗎? 】不是的`
【 5 號的姓氏? 】fan`
【 10 號的名子? 】江hilin`
【 2號讀哪間學校? 】tkwss
【 隨便說一些有關 1 號的事? 】幸福`
【 9 號呢? 】大隻佬`
【 3 號呢? 】爆熱情的女孩`
【 你試過對 8 號有 feel 嗎? 】吾知呢`
【 9 號住哪? 】天水圍`
【 4 號最喜歡的顏色? 】吾太知`
【 2 號喜歡 7 號嗎? 】不是吧
【 你怎麼認識 2 號的? 】中1`
【 1 號有沒有寵物? 】冇掛`
【 7 號是不是,有史以來最性感的人? 】哈`佢牙`?!
【 10 號跟你告白, 你會答應跟他交往嗎? 】吾可以咁講嫁`會變tb既 `