今日就系我阿哥既生日,,好happy尼*0*
因為有得食生日蛋糕囉>////<
吾講甘多野啦`
今朝我同喬喬去佐圖書館借書喲~_~
借佐兩本整野食既野
其餘戈d都系戈d咩咩故仔
借完之後,,喬本身有帶一戈手抽袋丫嘛.所以咪放落去囉x]
跟住我呢就見到一本"在家做日本料理"
我地咪好好奇打開黎睇囉0_0
無意中搵到一戈好易整既壽司
喬喬就話d材料可以系xx都買到喎
我地咪系xx到買囉-v-
點知真系有阿.我地買佐80$
d錢系我出既t3t
我爺爺同我細佬過佐黎
然後我地開始整啦......
第1.煲飯先
我地以為會煲好耐.點知其實好快
接住我地就整整整
第1次搞搞得好樣衰
跟住慢慢變令咯;>
我d屋企人番哂黎.仲有其他既v3v
9點幾.我比佐d壽司比d家人同其他人"c"食
佢地話好好味.下次整多d比佢地食喎>_<
阿哥我比得最多佢食既.因為佢生日嘛a_a
開始食蛋糕啦.食蛋糕前緊系唱生日歌先啦#_#
不過我吾講啦.食完之後,,10點幾佢地走佐
喬喬都走佐
今日真系超happy既1日阿-33333-
|