記得第一日升上六年班,我開始認識周詠怡呢個人。我第一眼就覺得佢好好人、又搞笑。戈一刻,真係好想同佢做個朋友, 戈時佢係做我個行長﹗ 每次有d功課,做唔曬﹗佢會俾我做買佢﹗好難忘呢d日子呀﹗ 之後個天真係對我唔差呀﹗我竟然可以坐係周詠怡既前邊﹗ 好開心呀﹗ 係咁﹗我同佢就可始熟咗,做有因為我有個天才表演,佢幫咗我好多﹗我地就見面多咗﹗ 開頭真係好開心﹗但係我重係覺得佢都係同洗穎欣fd呀﹗好傷心....... haha﹗但係之後我同佢影貼紙相戈時佢拖住我俊手﹗行街﹗戈種心情好似我上咗天堂咁﹗ 但係現架﹗佢轉咗校......我地感情淡咗﹗ 種有上次去洗穎欣戈生日會﹗我知道佢嬲咗我啦﹗我好唔開心﹗戈種心情好似掉落咗18層地獄﹗ 如果佢現架見到我講既野﹗我好想同佢講聲sorry﹗唔好意思呀﹗你一生一世都係我最好最好最好最好既好好好好朋友﹗冇人可以取代你呀﹗   
唔好唔記得我﹗Don't forget me﹗ 你係我既好朋友 You is mybest friend﹗
分類: 未分類 |