2010 年 4 月 30 日  星期五   晴天


2010-04-30 開心 分類: 未分類

‵  今朝番去練習

‵  終於有d進步    唔錯唔錯           

‵  由中文堂上到體育堂

‵  都冇訓過教      覺得自己好勁添     

‵  晏就上興趣班

‵  上左咁耐    終於覺得上手語有D義意啦

‵  MISS教我地打左一隻歌      五月天GE知足

‵  放學同左欣,羅子健去食壽司

‵  猜包剪揼     輸左果個食

‵  平時猜包剪揼好差GE我

‵  今日係贏得最多    

‵  佢地食到胃痛       笑死我啦

‵  食飽飽     就番歸lu

‵  阿Bee  張智恆   肥東   生日快樂!!!


‵  THE   END

發表時間:2010-04-30 09:15 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ian518
暱稱: [ ♥WenG_欣`=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言