2010 年 4 月 30 日 星期五  |
2010-04-30  |
分類: 未分類 |
‵ 今朝番去練習
‵ 終於有d進步 唔錯唔錯 
‵ 由中文堂上到體育堂
‵ 都冇訓過教 覺得自己好勁添 
‵ 晏就上興趣班
‵ 上左咁耐 終於覺得上手語有D義意啦
‵ MISS教我地打左一隻歌 五月天GE知足
‵ 放學同左欣,羅子健去食壽司
‵ 猜包剪揼 輸左果個食
‵ 平時猜包剪揼好差GE我
‵ 今日係贏得最多 
‵ 佢地食到胃痛 笑死我啦
‵ 食飽飽 就番歸lu
‵ 阿Bee 張智恆 肥東 生日快樂!!!
‵ THE END
|
| 發表時間:2010-04-30 09:15 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|