2009 年 8 月 22 日 星期六  |
2009-08-22  |
分類: 未分類 |
' 琴晚同慧傾電話傾到天光先訓教
' 今朝俾我媽媽嘈醒左
' 好眼訓 =[
' 食飽飽就同我爸爸去配眼鏡
' 之後去新馬路搵書
' 唉... 搵左幾間書局都冇
' 放棄
' 返屋企攞野
' 去黃金搵慧同儀
' 諗住同去儀去睇"2009全澳青年歌唱比賽"
' 點知儀唔去
' shit 又放我飛機
' 話左去又唔去 算點
' 唔想去就應該一早話唔去
' then 就自己行左陣街就返屋企
' 睇"香港小姐"
' Connie Talbot好得意丫
' 唱歌又好聽
' THE END
' Cm啦 咁多位
|
| 發表時間:2009-08-22 11:26 PM [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|