2009 年 8 月 30 日 星期日  |
2009-08-30  |
分類: 未分類 |
' 又係我up BLOG ge時間啦
' 前兩日俾我媽媽逼左返大陸
' 唉....
' 返到去 悶到死
' 琴日朝早8點幾就俾我d姨媽嘈醒左
' 佢地個喉嚨好似裝左個喇叭
' 講野超級大聱 = =
' 起身去睇我表妹swimming
' 好攰 頂唔順
' 走返去訓教
' 咁又過左一日
' 今日去左飲茶
' 之後坐車番澳門
' 返到屋企就去街總搵豬兜儀同豬兜雯
' 上到去 坐左一陣
' 細B同佢個fd黎左
' 就坐車去濠江
' 入到去開始做野
' 做呢樣又做果樣
' 攰到七彩
' 做到8點半走人 返屋企
' THE END '
' CM啦
|
| 發表時間:2009-08-30 10:23 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|