2009 年 7 月 31 日 星期五  |
| 2009-07-31 |
分類: 未分類 |
07.30
' 朝早11點起身
' 打扮完就等肥瑩電話
' 12:30去到東昇
' 見到唔係好多人
' 點知等等下越等越多人
' 差唔多有25個人 -[]-
' 打到2點30就同肥瑩走人
' 返左屋企
' 4點就出左去打波
07.31
' 今朝神咁早就起身去跑步
' 同雯, 慧 ,豪去到海皮等vinson佢地
' 點知某人唔識去海皮
' o嘴 都唔知係唔係澳門人
' 跑完之後去祐m搵方sir
' 食飽就陪我媽媽北上
' 唉 哂到死
' 北上完就返屋企訓左陣
' 之後就出左去打波
' 6點幾落左熟食中心食野
' 食到7點左右就閃人
|
| 發表時間:2009-07-31 11:15 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|