2009 年 7 月 24 日  星期五   晴天


2009-07-24 分類: 未分類

' 琴日去左香港

 

' 睇書展

 

' 去左美心MAX食飯

 

' 跟住坐地鐵去"香港灣仔會展中心"

 

' 一出地鐵站就見到勁多人

 

' 全部都係去書展

 

' 幾經波折先入到去

 

' 哇! 人多到不得了

 

' 連轉個身都有D困難

 

' 由3點行到8

 

' 行到腳仔都軟

 

' 但係行左咁耐

 

' 都唔係買左唔係好多野

 

' 最白痴ge就係買左2本麥兜書

 

' 一隻麥兜故事

 

' 一條麥兜毛巾

 

' 一塊麥兜鏡

 

' 最遺憾就係買唔到鄧麗欣出ge果左書

 

' 本來仲諗住買angelababy   GE寫真

 

' 不過太貴啦    放棄

 

' 之後去吉野家晚飯

 

' 坐船返黎

 

 

'  好攰丫   不過好開心

 

發表時間:2009-07-24 05:35 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ian518
暱稱: [ ♥WenG_欣`=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言