2009 年 7 月 24 日 星期五  |
| 2009-07-24 |
分類: 未分類 |
' 琴日去左香港
' 睇書展
' 去左美心MAX食飯
' 跟住坐地鐵去"香港灣仔會展中心"
' 一出地鐵站就見到勁多人
' 全部都係去書展
' 幾經波折先入到去
' 哇! 人多到不得了
' 連轉個身都有D困難
' 由3點行到8點
' 行到腳仔都軟
' 但係行左咁耐
' 都唔係買左唔係好多野
' 最白痴ge就係買左2本麥兜書
' 一隻麥兜故事
' 一條麥兜毛巾
' 一塊麥兜鏡
' 最遺憾就係買唔到鄧麗欣出ge果左書
' 本來仲諗住買angelababy GE寫真
' 不過太貴啦 放棄
' 之後去吉野家晚飯
' 坐船返黎
' 好攰丫 不過好開心
|
| 發表時間:2009-07-24 05:35 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|