2009 年 9 月 2 日 星期三  |
2009-09-02  |
分類: 未分類 |
' 今日開始上堂
' 第一堂上英文
' 個英文miss開口埋口都係講英文 =3=
' 第二堂上中文
' 新miss 好無聊
' 叫我地自我介紹 都痴痴地ge
' 第三堂上數學
' 班主任教
' 悶到七彩 好似吹眠曲
' 搞到我鬼死咁眼訓
' 第四堂上閱讀
' 新丫sir 好似乸乸地
' 悶悶悶
' 第五堂上電腦
' 又係王sir教 又係得個悶字
' 放學返屋企食飯
' 食飽返學
' 下午第一堂
' 又係數學
' 第二堂歷史
' 中文miss教
' 第三堂週會
' 冇野做
' 放學上左街總
' THEN就返屋企
' d日子好難過
' 就黎悶到痴線 =[
|
| 發表時間:2009-09-02 10:04 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|