2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


2009-10-11 愉快 分類: 未分類

'   唉.....

'   物理49分呀   t^t

'   比媽媽鬧左一餐

 

'   星期五開家長會

'   講軍訓d野

'   有d唔想去

'   有病真係去邊都麻煩

 

'   琴日朝早去左整身分證

'   跟住去喝茶

'   番屋企訓左一陣

'   去左我表哥屋企

'   玩捉衣"因"

'   超搞笑

'   之後去文化廣場睇表演

'   d歌好難聽

'   聽完去m記食野

'   之後各至番屋企

 

"   THe   EnD   "

'   聽日同lily北上

發表時間:2009-10-11 12:47 AM  [ 訪客留言(16) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ian518
暱稱: [ ♥WenG_欣`=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言