2009 年 9 月 13 日 星期日  |
2009-09-13  |
分類: 未分類 |
' 前晚去左睇報告
' 照到係胃炎
' 唉.....
' 難斷尾 有掛煩
' 琴日2點返到街總幫手
' 忙街總就去黃金幫手
' 好攰丫
' 由2點做到10點
' 足足做左9個鐘
' 攰到丫媽都差d唔認得
' 今日就去左快子基幫手派傳單
' 痴線嫁
' 要派兩個鐘
' 派到7點半去m記食野
' 食飽就返去幫手加油
' 點知到完果陣時先黎落雨
' 妖....
' 冇雨果陣就那那林走人
' 黠知行到三角園又落
' 全身濕囇 =[
' 不過淋雨都唔錯
' 之後返到屋企立刻沖涼
' 未做囇功課 怎麼辦!??
' THE END '
|
| 發表時間:2009-09-13 11:24 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|