2009 年 9 月 6 日 星期日  |
2009-09-06  |
分類: 未分類 |
' 講番琴日
' 2點幾起身
' 食左少少野就出左街
' 坐車去左新馬路
' 買番隻泰迪俾慧
' 就坐車返關閘
' 去左搵儀,薇,慧同雯
' 就一齊上左街總
' 之後就落左去幫手
' 要派傳單 =3=
' 熱到痴囇線
' 派完傳單上去食飯
' 得半個鐘食飯時間
' 食飽就落返去啦
' 要舉牌 0.0
' 死人丫東厄我話有明星
' 搞到我拎住個牌超耐
' 個活動完左就影相
' 影先相就上返街總
' 玩到10點半先返屋企
' 好攰 好眼訓
' 今日發生ge野唔想提so唔打啦
' THE END '
|
| 發表時間:2009-09-06 10:59 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 91 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|