2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


2009-10-15 開心 分類: 未分類

'   講番呢幾日

'  都係番學等放學

 

'   琴日放學過左"乙水"仔練鐵餅

'   幾個月冇練

'   差左超多

'   唉.....

'   練練下練到手痛

'   周身傷   @@

'   練完同欣去買野食

'   坐車番屋企

 

'   今日好奇蹟地冇訓教

'   放學諗住練習

'   點知唔洗練

'   淨係拉筋

'   拉完好爽   但係好痛

'   之後同欣去行左陣街

'   番屋企

 

'   鐵餅星期六賽

'   唔知點算好   唉,....

'   希望有獎攞啦

 

'   tHe       eNd      '

 

發表時間:2009-10-15 08:00 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ian518
暱稱: [ ♥WenG_欣`=]
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言